ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .
ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .

از موسیقی تا جادو

از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (3)

از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (3)
شیطان‌پرستی در ایران موضوعی است که به ویژه در سالهای اخیر سخنان بسیاری درباره آن مطرح شده و اخبار زیادی از دستگیری طرفداران آن انتشار یافته است اما واقعیت چیست؟، آیا ما شیطان‌پرستی داریم؟

لباس و زیورآلات

لباس های گروه های متال یا گروه های شیطانی دارای لوگوی گروه های موسیقی متال یا نشانه های معروف فرقه های شیطانی مانند پنتاگرام، صلیب برعکس، 666 و... می باشد.

این لباس ها از خارج از کشور، مثلا از دبی یا ترکیه وارد ایران شده و توسط تعداد خاصی فروشنده لباس که کار اصلی آنها فروش این لباس ها می باشد، به فروش می رسد.

فروش این لباس ها با توجه به این که محدودیت های زیادی برای دسترسی به آنها در داخل وجود دارد، برای فروشندگان سودآور می باشد. لباس گروه های شیطانی معمولا به رنگ سیاه بوده و به صورت تی شرت و شلوار تنگ و چسبان می باشد.

کفش پسران به صورت پوتین و دختران به صورت چکمه های چرمی با ساق های بلند است. کفش های غیرپوتین نیز به صورت یک لنگه قفل و یک لنگه کلید نیز است.

در بین آرایش ها معمولا آرایش و میکاپ به شکل تیپ جنس مخالف دیده می شود، مثلا در مورد مو، پسران مانند دختران و دختران مانند پسران آرایش می کنند.

زیورآلات

زیورآلات مورد استفاده جوانان علاقه مند به صورت انگشتر تک بند یا تمام بند، انگشترهای اسکلتی، گردنبند، لب گیر، دستبند یا مچ بندهای چرمی، دستبندهای تیغ دار، لنزهای چشمی شیطانی، گوشواره و... است.

این انگشترها معمولا دارای جنس نقره و به شکل علائم شیطانی یا علائم و لوگوی گروه های شیطانی و یا علائم اسکلتی و وحشتناک می باشد که معمولا به شکل الهه های شیطانی هستند.

این زیورآلات عمدتا توسط فروشندگان اجناس نقره در کشور به فروش می رسند و معمولا مغازه های خاصی اقدام به فروش آنها می کنند.

لازم به ذکر است که بیشتر فروشندگان با آگاهی قبلی اقدام به فروش این لباس ها یا علائم می کنند و تنها عده کمی از آن آگاهی ندارند، چرا که به مرور زمان فروشندگان در تماس با خریداران، آنها و گرایشاتشان را خواهند شناخت.

عده ای از این فروشندگان گاه حتی از مشتریان خود سفارش ساخت علائم خاص یا خرید لباس با فرم های خاص را نیز دریافت می کنند. البته تعدادی مغازه خیاطی نیز وجود دارند که با دستگا ه های کامپیوتری خود علائم و نشانه ها یا کلمات و لوگوهای خاص را روی لباس مشتریان می دوزند.

آرایشگاه ها

در خارج از ایران و در کشورهای غربی، کلوپ های خاصی هستند که اقدام به میکاپ و آرایش های شیطانی می کنند. گاه این آرایش ها ساعت ها طول می کشد. کارشناسان در بررسی این تیپ ها و مدل ها به آنها زیبایی شناسی شیطانی می گویند که منظور آرایش به صورت هر چه زشت تر شدن می باشد.

در ایران در حال حاضر تعدادی آرایشگاه های زیرزمینی در این زمینه فعال هستند. مدل موی شیطانی در ایران فعلا به صورت موی خیلی بلند یا بدون مو (طاس) است. عده ای از جوانان علائم شیطانی را روی سر خود به صورت منفی و مثبت درمی آورند. در تیپ های شیطانی مدل مو، لباس، کفش و زیورآلات حتما باید با هم هماهنگ باشند، مثلا در مورد لباس، اگر لباس به جای تنگ بودن گشاد باشد از تیپ متال وارد تیپ رپ می شویم.

ادامه...

ضد شیطان


هماهنگی میان حجاب و مد روز در پوشش دختران مسلمان اروپا
دختران مسلمان اروپایی سعی می کنند ضمن پیروی از جدیدترین مدل های روز، پیروی از احکام اسلامی در خصوص پوشش زنان را در اولویت انتخاب خود قرار دهند.



همه روزه بر پیروان دین مبین اسلام افزوده می شود و در این میان جوانان بزرگترین قشری هستند که با مطالعه و آگاهی لازم قدم در راه حقیقی زندگی می گذارند و دین اسلام را به عنوان هدایتگر زندگی خود انتخاب می کنند.
اما جوانان امروزی می بایست با شناخت درست و صحیح از احکام و مبانی اسلام و همچنین نیازها و مقتضیات جوامع امروزی، خود را با دین و جامعه هماهنگ کنند.
بسیاری از دختران جوان در بسیاری از کشور های اروپایی همچون ترکیه، روسیه، آلبانی و حتی آفریقای شمالی با ابراز علاقه فراوان به پوشیدن لباس های هماهنگ با مد روز جامعه ابراز می دارند: ما سعی می کنیم در کنار رعایت مد حتما به پوشش و حجاب اسلامی خود نیز توجه کنیم و بین فرهنگ اسلامی، ملی و مد جامعه ارتباط و تعادل درستی برقرار کنیم.
دختران مسلمان اروپایی اکثرا با پوشیدن شلوارهای جین گشاد، دامن های بلند،تونیک های زیبا و روسری و شال های رنگین نه تنها حجاب خود را رعایت می کنند بلکه با به کارگیری رنگ های شاد و متنوع به همه اعلام می کنند که اسلام مخالف شادی و شادابی زن نیست.
به گفته این جوانان اسلام باعث شده تا بسیاری از شرکت ها و کمپانی های معتبر پوشاک که در زمینه طراحی مد لباس برای زنان و دختران فعال هستند، بخش عظیمی از انرژی و هزینه خود را به طراحی و دوخت لباس های پوشیده و مدرن برای جوانان مسلمان اختصاص دهند.
"بوشارا سایِد" دانشجوی 22 ساله دانشگاه روتردام در مصاحبه با "اسلام.رو" می گوید: من یک مسلمان هستم و با توجه به سنم علاقه زیادی به تنوع و پیروی از مد دارم و دوست دارم میان این دو ایده خودم هماهنگی برقرارکنم.
من طبق قوانین اسلامی باید صورت و دست و پاهای خود را بپوشانم و برای تهیه چنین لباس هایی که برای حضور در اماکن عمومی مناسب باشد، از مغازه های مخصوصی که به فروش لباس های اسلامی اختصاص دارد، لباس خود را تهیه می کنم و خانواده و دوستانم نیز از نوع پوشش من حمایت می کنند.
به گفته وی هم اکنون مجله ها و ژورنال هایی مخصوص مد اسلامی در کشور های مختلف جهان از جمله فرانسه، ایتالیا و هلند منتشر می شود و بسیاری از طراحان لباس نیز بخش عمده ای از وقت خود رابه طراحی لباس های مخصوص مسلمانان اختصاص می دهند که تاکنون این لباس ها درکشورهای مختلف با استقبال فوق العاده ای مواجه بوده است.
بر اساس این گزارش شمار زیادی از زنانی که که در نمایشگاهی که در کنفرانس سالانه مسلمانان فرانسه در پاریس برگزار می شود، از مدل های خاورمیانه ای و لباس های اسلامی استقبال کرده اند.
گفتنی است با توجه به قانون ممنوعیت حجاب در فرانسه تعداد زیادی طراح لباس اسلامی در این کشور وجود ندارد و طراحان لباس سایر کشورها با برگزاری نمایشگاه، مدل های جدید اسلامی را در معرض دید مسلمانان فرانسوی قرار می دهند که تاکنون با استقبال زیادی از سوی آنان مواجه شده است.

10/4/1388مأخذ: برنا

ادامه...

نقد شیطانپرستی

پیشگفتار:
، او جنس خود را که از آتش بود برتر از خاک که جنس آدم است می داند و بر این اساس کینه و دشمنی انسان را سخت به دل گرفته است ( اعراف22، یوسف 5، اسراء53 ، فاطر6 ، زخرف 62)، و با سرکشی که به درگاه رب نموده است (نساء117)او را وادار به دخالت در کار خدا بدون داشتن علم و آگاهی کند( حج 3)، دشمنی خود را با آدمیان به رخ آنها بکشد ( زخرف 62)، آنها را وادار به طغیان و غوا کند (اعراف 175)، و حتی با داشتن علم الهی نیز ممکن است این طغیان و غوا صورت پذیرد او سعی می کند به وسیله انسان خلقت خدا را دگرگون کند( نساء 119) و سعی می کند که حزبش را بر جهان مسلط کند ولی خداوند حزب او را دچار خسران می کند ( مجادله 19)، و نهایتاً سعی می کند که با مسخ کردن انسان و تصرف او، عذاب خدا را برا او جاری سازد (ص41)، و او را به سوی عذاب سعیر سوق دهد ( لقمان 21)، در دلش دائماً حزن و اندوه جاری سازد ( مجادله 10)، آنها را از آخرت بی اعتقاد گرداند و در قیامت آنها را در کنار خود محشور ببیند ( مریم 66 الی 68).

ادامه...