ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .
ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .

حزب الشیطان از نظر قران

بسم الله الرحمن الرحیم

حزب الشیطان چه کسانی هستند         


 بر ملا شدن ارتباط تنکاتنگ فتنه گران برانداز با منافقین و سلطنت طلبها و سازمانهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل از وقایع عبرت آموزی است که بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری بوقوع پیوست و با دفاع سران فتنه گر از تروریستهای پژاک و اظهارات فاطمه حقیقت جو نماینده اصلاح طلبان در مجلس ششم ، در خصوص هدف مشترک با منافقین و سلطنت طلبها هر چه بیشتر به اثبات رسید و چهره کریه حزب الشیطان را که خداوند متعال در قرآن کریم به افشای آن پرداخته است به تمامه به نمایش گذاشت خداوند در قرآن کریم می فرماید : 1 کسانیکه با کفار و مشرکین علیه مسلمین دوستی می کنند اینها از مسلمین نیستند اینها قسمهای دروغین خود را سپر خود قرار داده اند در حالیکه همچنان خلق را از سیر الهی باز میدارند آری چه جنایتی بالاتر از این که قدرت پرستان ،و زالو صفتان اقتصادی دست در دست سازمانهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل و تروریستهای پژاک ، با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه این ملت مظلوم دست بزنند و انواع توطعه ها را بکاربگیرند . خداوند متعال در نهایت عاقبت این گروه رامشخص کرده و می فرماید ، برای این گروه عذاب خوارکننده ای است و اموال و اولاد آنها نمی توانند آنها را از این عذاب خوارکننده رهائی بخشند. البته هم اکنون ما خواری و ذلت این فتنه گران را مشاهده می کنیم کسانیکه بدروغ خود را پیر و خط امام (ره) می دانند در حالیکه مسبب آتش زدن عکس امام (ره) هستند.کسانیکه خود را پیرو اسلام می دانند و حال آنکه آتش بیار معرکه ای می شوند که هتک حرمت عاشورای اباعبدالله الحسین را بدنبال دارد بله اینها عاقبتشان همان عذاب خوارکننده ای است که خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است مگر اینکه در پیشگاه ملت توبه کنند و از اعمال جنایت بار خود از درگاه خداوند طلب استغفار و بخشش نمائید


1 – سوره مجادله آیات 15، 16 ،17

گاهی اوقات حمله شیاطین حکمت خوبی دارد چون باعث تقویت جایی میشود که ضربه خورده است و آنجا را قویتر از قبل میکند.شیطان خودش مگر چیه که حزبش چه باشد قدرت فقط قدرت خدای ماست که تمام موجودات را خلق کرده است.

وصایای نُه‌گانة شیطان‌پرستان


بسم الله الرحمن الرحیم

این نُه وصیت از جمله اصول و پایه‌های این فرقة منحرف است:
1. عنان نفست را آزاد بگذار و در لذّت‌ها غوطه‌ور شو؛
2. از شیطان پیروی کن، زیرا او تنها دستورهایی به تو می‌دهد که با طینت تو سازگار است و هستی تو را سرشار از زندگی و پویایی می‌کند؛
3. شیطان، نماد حکمت آلوده و نماد زندگی اصیل است، بنابراین خودت را با افکار دروغین و سراب‌ها فریب نده؛
4. افکار شیطان محسوس، ملموس و قابل دیدن است و طعم دارد و عمل به آن باعث شفای تمام بیماری‌های جسمی و روانی است؛
5. نباید عاشق شد؛ زیرا عشق،‌ضعف و خواری و پستی است؛
6. شیطان، نماد دلسوزی و شفقت برای کسانی است که شایستگی آن را دارند و به جای تباه کردن خود و عاشق دیگران شدن، باید عاشق شیطان شد؛
7. حقّت را از دیگران بگیر،‌هر کس به تو یک سیلی زد، با تمام قدرت با مشت بر همه جای بدن او بکوب و به او ضربه بزن؛
8. همسایه‌ات را دوست نداشته باش و با او همانند اشخاص غریبه و عادی دیگر رفتار کن؛
9. ازدواج نکن، بچّه‌دار نشو، از اینکه ابزار و وسیلة بیولوژیک برای ادامة نسل و زندگی انسان‌ها باشی، حذر کن، فقط برای خودت باش.28

حقوق زن و مرد در اسلام کاملاً مساوی است


بسم الله الرحمن الرحیم
حقوق زن و مرد در اسلام کاملاً مساوی است
ازدواج مجدد مرد بدون رضایت همسر اول از نظر آیت الله صانعی حرام و از نظر شرعی جرم است، و اگر زن اول بعد از عقد زن دوم رضایت ندهد، این عقد اثر حقوقی ندارد.

ازدواج مجدد مرد بدون رضایت همسر اول از نظر آیت الله صانعی حرام و از نظر شرعی جرم است، و اگر زن اول بعد از عقد زن دوم رضایت ندهد، این عقد اثر حقوقی ندارد.

حضرت آیت الله العظمی صانعی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشتند: ازدواج دوم مرد بدون رضایت زن اول خلاف زندگی است و هم چنین خلاف عدالتی است که در قرآن به صورت شرط برای ازدواج دوم آمده است.

این مرجع بزرگوار تقلید با ابراز تأسف از ارائه برخی لوایح (که به مرد اجازه می دهد بدون رضایت زن اول، مجددا ازدواج نماید) به مجلس برای تصویب فرمودند: چنین امری ظلم و خلاف عدالت است و اگر بنا باشد چنین قوانینی به تصویب برسد باید رضایت همه شهروندان یک جامعه در آن لحاظ شده باشد.

معظم له با بیان اینکه من با تعدد زوجات مخالف نیستم بلکه با آزار و اذیت زن مخالفم، فرمودند: اگرچه مسئله تعدد زوجات در برخی زمان ها و در برخی قبائل، متعارف و مرسوم و مورد پذیرش زنان بوده است، اما امروز چون این مسئله موجب آزردگی خاطر زنان است انجام آن نیازمند اذن زن اول است و در حقیقت زن دوم گرفتن، در اختیار زن اول است و این عین عدالت است.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان اظهار داشتند: مرد و زن برای هم وسیله آسایش و آرامش یکدیگرند و حقوقی که مرد بر زن دارد در مقابل حقوقی است که زن بر مرد دارد، چرا که اساساً حقوق باید مقابل هم باشند و اگر یکی بر دیگری حق داشته باشد و دیگری از این مسئله محروم باشد این خلاف عدالت است.

آیت الله صانعی همچنین با اشاره به تفاوت حقوقی ارث، که حسب نص قرآن میان زن و مرد وجود دارد، فرمودند: در حقوق تفاوت هست اما خلاف عدالت نیست و ما در مباحث علمی ثابت کرده ایم که این تفاوت، خلاف عدالت نبوده و نیست. و در اسلام زن و مرد در تمام حقوق اجتماعی و سیاسی با هم برابرند، به گونه ای که حتی زن ها می توانند عالی ترین مقامات سیاسی را نیز عهده دار شوند.

این فقیه نواندیش در ادامه و درباره اینکه علی رغم مدعای برابری حقوق زن و مرد در اسلام چرا پست ها و سمت های آسمانی مانند پیامبری و امامت به زن ها داده نشده است فرمودند: تاریخ را نمی توان در مقابل متن قانون قرار داد. قانون با بیان کلی، برابری حقوق را ثابت کرده است و اگر ایرادی هست مربوط به فرهنگ جوامع است نه به قانون.

ایشان افزودند :چگونه می توان در جامعه ای که دختران را زنده به گور می کردند توقع داشت پیامبر بیاید و زنی را به عنوان رهبر یک جامعه منصوب نماید؟ جامعه آن روز پذیرش این مطلب را نداشت همانطور که امروز هم برخی افراد جامعه با همه آگاهی ها و پیشرفت ها توان پذیرش و تحمل برخی دیدگاه ها را ندارد.


      حقوق زن در اسلام676.77KB pdf


      نظام حقوق زن در اسلام شهید مطهری1.84MB pdf 

رها خواهم شد...


بسم الله الرحمن الرحیم


     مشغله بسیار زیاد حقیر موجب می شود تا همیشه شرمسار الطاف دوستان باشم، و نتوانم آنطور که باید پاسخ گوی شما عزیزان باشم.

     ان شاءالله با راه اندازی سایت ، به تمام این نقیصه ها پایان خواهیم داد. و همانطور که عرض نمودم فعلا تمام فرمایشات خود را به ایمیل masafnews@gmail.com ارسال فرمایید.

     برادران و خواهران عزیزم فرصت طلایی ماه رمضان را از دست ندهیم .

     ماهی که در آن بنا بر تاکید روایات ، دست شیاطین بسته است و انسان فرصت این را دارد تا نگاهی هرچند مجمل بر گذشته خویش انداخته و با پناه بردن به درگاه حق تعالی در شب های قدر ، آینده ای نیکو برای خویش ترسیم نماید.

     همه ما در گیر عادات غلط و گناهانی هستیم که از سر تکرار برایمان عادی شده است ، چه فرصتی از ین بهتر که یک ماه دست از گناهی برداشته و هرچه بیشتر خود را به کاروان حضرت ولی عصر نزدیک تر و خود را همراهتر نماییم.

     سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی چه زیبا فرمود:

     "شیطان حکومت خویش را بر ضعف ها ، ترس ها و عادات ما بنا کرده است و اگر تو نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفه اللهی  جبران کنی دیگر شیاطین را بر تو تسلطی نیست."

     بیاید با هم عهد کنیم از آغاز این ماه ، هر سی روز یکی از زنجیرهای گناه را از پایمان بگشاییم. و هر ماه سبک بار تر و سبک بال تر از گذشته پرواز را امتحان کنیم.

     سبک شمردن نماز/حسادت/غرور/تهمت/غیبت/خودخواهی/خیانت/دروغ/امر به منکر/ نهی از معروف و ... همه و همه پرده هایی است که بر دل افکنده ایم و در حجاب این سد و نبود اکسیژن ، در بوی متعفن گناهانمان دست و پا می زنیم.

     بی شک ماه رمضان بهترین نقطه آغاز است. شروعی برای انس با خدا و نماز و خواندن دعای عهد و تجدید میثاق با ولی خدا ،

     هم اکنون نیازمند دعای سبزتان هستیم...

     وعده ما هر نفسی که در این ماه مبارک آوای سبحان الله می دهد و دعایی که برای همه انسان ها می کنیم تا بفهمند که بی ولی خدا یتیمند و ای کاش از سر گرسنگی و تشنگی همچون  قوم موسی که متوجه از دست رفتن نعمت بزرگ الهی گشت بخواهیم از خدا تا ما را از این فقر و گرسنگی ایمان ، به برکت حضور و ظهور ولی بر حقش برهاند.

به امید ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) که صد البته نزدیک است.


استاد رائفی پور