ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .
ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .

همکاری بهرام رادان با بازیگر فیلم‌های مستهجن+تصاویر


بسم الله الرحمن الرحیم


در زمانی‌ که تمام حواس‌ها به مقوله انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرهاست و توجه رسانه‌ ها به این مساله حساس کشورمان معطوف شده است متاسفانه اخبار خوبی از وضعیت عرصه هنر به گوش نمی‌رسد و ولنگاریسم زیادی به‌ خصوص در عرصه هنر و سینما شاهد هستیم به‌ ویژه آن‌ که همواره در نزدیکی ایام انتخابات بعضی نامزدهای پوپولیست‌گرا و عوام‌ فریب از طریق هنرپیشه‌ها به‌ خصوص بازیگران مورد دار به تبلیغ برای خود می‌پردازند.
چه این‌ که در خبری آمده بود؛ بهرام رادان این روزها در کنار گلشیفته فراهانی بازیگر متواری فیلم های مستهجن غربی سرگرم تهیه تیزری است که در آن برای دختر ایرانی به‌نام «شهرزاد» مبتلا به کانسر (تومور) است درخواست کمک می‌شود. از قرار حالا حالاها باید از سوی این جماعت هنرمند نوکیسه و بی‌مبالات منتظر دسته‌گل‌های تازه‌ای باشیم. بعد از هنجار شکنی‌های اخیر بازیگران زن مانند نیکی کریمی و … حالا گوی به میدان آقایان افتاده است و بهرام رادان می‌خواهد تا با همکاری با فراهانی به نوعی او را تایید کند.
با کمال تاسف برخی از اهالی هنر سینما به جای این‌که همراه نظام و قوانین آن باشند درمسیر خلاف حرکت می‌کنند تا هم بیشتر دیده شوند و هم به ارزش‌های ملت ایران با حمایت همیشگی برخی از مسوولان نهادها و سازمان‌ها وادارت کشور دهن‌کجی کنند اما در عوض مسوولان سینمایی به‌جای توبیخ یا بایکوت هراندازه که بخواهند تریبون به حضرات می‌دهند تا هنرنمایی کنند.
 
[تصویر: 32459_651.jpg]
این درحالی است که در همه جوامع حتی همان هالیوودی که چشم خیلی از اهالی هنر به آن دوخته شد در درجه اول منافع ملی اهمیت دارد.
مطمئنا این همکاری رادان با فراهانی، مدیریت نشده نیست و برخی از متولیان سکولار عرصه سینما هم باید در پشت پرده این ماجراها هدایت‌گر باشند و گرنه به خوبی می‌دانیم که بازیگرجوانی‌ که به لطف پول‌های نهادهای دولتی به شهرت رسیده است هیچ وقت جرات نمی‌کند در کشوری که سینمایش کاملا دولتی و حکومتی است و از توبره بیت‌المال ارتزاق می‌کند این‌گونه گستاخانه با فردی که علنا فحشا را به تصویر می‌کشد و به ابزاری برای اسلام‌ ستیزی و ایران‌ستیزی غربی‌ها تبدیل شده است و به آن هم می‌بالد!! این‌ چنین همکاری کند و جولان بدهد.
درآینده نزدیک پرده هایی دیگر از علل هنجار شکنی افرادی چون رادان با فرارسیدن روزهای سرنوشت ساز ایران اسلامی منتشر خواهد گردید.
ایشالله خدا به همه بصیرت تشخیص دوست از دوشمن رو بده!

چرا وضعیت پوشش روز به روز در تهران وخیم تر میشود؟+تصاویر [تصویر:

بسم الله الرحمن الرحیم


[تصویر: gasht_1.jpg]


  گروه فرهنگی/ «تهران پرس»:  مدتی است که دستگاه قضایی کشور با همکاری نیروی انتظامی سعی در پاک سازی فضای بصری شهر از مردان و زنان بدپوشش دارد و در این راه با بهره گیری از حربه های مختلف سعی در کنترل اوضاع  داشته  ؛ از پلمپ فروشگاه هایی که به ظاهر البسه غیر متعارف را به جامعه وارد می کنند تا برخود با بد حجاب های خیابانی یا برخی فرهنگ سازی های دیگر ؛ اما سوال اصلی اینجاست که آیا برخورد در این حد برای جامعه امروز ایران که بی شک الگوی نیمه کاملی از فرهنگ مخرب غربی را در خود جای  داده کافی است .




[تصویر: ----_1~1.JPG]


[تصویر: mo106_www_jahaniha_com_.jpg]




  به طور کلی از ابتدای بحث برخورد با مظاهر بد بصری در خیابان ها ؛  بسیاری از کارشناسان ریشه بد پوششی دختران و پسران در خیابان های شهر را عاملی اصلی تر از چند مغازه یا مد ساده می دیدند و آن هم ورود ماهواره و اینترنت به خانه های مردم بود ؛ ماهواره ای که به طور آزاد اقدام به تاسیس مارکت های رسانه ای کرده و  هر کالایی را که مایل است با ارائه تا درب خانه مشتریان خود می رساند .
جالب تر آنکه با ورود فضای مجازی اینترنت و رشد کردن فروشگاه های اینترنتی ؛  دسترسی به پوشش غربی برای دختران و پسران ساده تر شده و اجناسی که به صورت قاچاق و غیر قانونی وارد  کشور می شود یا در تولیدی های زیر زمینی طراحی و ساخت می شو ند با تبلیغ های رنگ و آب دار در فروشگاه های مجاز اینترنتی که هیچ کنترلی هم روی آنها صورت نمی گیرد در حال توزیع است .


[تصویر: model-jadid-kafesh-pashne-dar_www_jahaniha_com_3.jpg]




   بلاشک یکی از مهمترین ریشه های ترویج بی حجابی و بدحجابی، پیدایش خلأ فرهنگی در جامعه است هیچ جامعه ای تا آمادگی نداشته باشد، از فرهنگ بیگانه تأثیر نمی پذیرد ،  بنابراین تهاجم فرهنگی و وجود الگوهای نامناسب به خودی خود کارساز نیست بلکه نیاز به زمینة مساعد یعنی خلأ فرهنگی و فکری دارد و تا زمانی که در برابر تبلیغات گسترده و لجام گسیخته البسه غربی در فضای ماهواره و اینترنت الگویی مناسب ارائه نشود همین آش و همین کاسه خواهد بود .




[تصویر: 0_887097001365470129_irannaz_com.jpg]




  به بیان ساده تر به نظر می رسد تنها راه مبارزه با الگو پذیری روز افزون دختران و پسران ایرانی از فرهنگ بی بند و باری ارائه الگوی مناسب و جذاب برای جوانان این مرز و بوم است ؛ الگو هایی که علاوه بر ترویج حیا حس جذابیت را هم برای آنها به ارمغان بیاورد .
هر یک از نهادهای اجتماعی هم چون خانواده، مدرسه، نهاد دولت و… عهده دار مسئولیت و وظایف شخصی از کارکردهای یک جامعه هستند. فرایند عملکرد این نهادها و نیز تعامل و همسویی آن ها چگونگی حرکت فرهنگی یک جامعه را مشخص می کند. اگر هر یک از نهاد های اجتماعی وظایف خویش را به خوبی و در راستای اهداف اسلامی انجام داده و گرایش دختران نوجوان را به حجاب و دیگر مسایل اسلامی تقویت کنند، بی حجابی و بدحجابی در جامعه پدیدار نخواهدشد. آسیب پذیری زمانی آغاز می شود که هر یک از نهادها یا وظایف خویش را انجام ندهند و یا همسو و هم راستا با اهداف کلی جامعه حرکت نکنند در چنین شرایطی تهاجم فرهنگی و بی حجابی و بدحجابی در جامعه رواج خواهد یافت.
جامعة یکپارچه و آسیب ناپذیر در برابر تهاجمات دشمنان، جامعه ای است که بین نهادهای اجتماعی آن پیوند عمیق و گسست ناپذیر وجود داشته باشد. جامعه ای که به صورت ید واحده، با وحدت واقعی و همگانی در تمام صحنه های اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته است نه تنها مرعوب و مقهور تهاجم بیگانگان نمی شود بلکه هم چون دژی مستحکم در مقابل تهاجم آنان پایداری می کند. نمونة این پاسداری را می توان در دفاع مقدس در برابر تهاجم نظامی و اقتصادی بیگانگان به خوبی نظاره کرد. در آن زمان که ارزش ها بر جامعه حاکم بود، انحرافات اخلاقی، بی حجابی و بدحجابی و استفاده از مدها و الگوهای غربی در جامعه دیده نمی شد.

دعای عهدی دیگر در چهل روز مانده به نیمه شعبان


بسم الله الرحمن الرحیم


سلام و صلوات بر محمد و آل محمد


سلام و احترام
[تصویر: ahd.jpg]
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی
و خـــداخواست که یعقوب نبیند یک عمر ، شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد

*******************************************
نمی‌ دانم شما صبحتان را چگونه آغاز می ‌کنید؟ با نام که؟ با یاد که و چگونه؟ بعضیها بهترین عشق دنیا نصیبشان شده و هر روز را با یاد و نام او شروع می‌ کنند. این شروع که نوعی نیایش و سرود صبحگاهی عاشقان امام مهدی عجل الله ‌تعالی ‌فرجه است، به «دعای عهد» مشهور است. یکی از نزدیکان امام خمینی (ره) می‌گوید: «یکی از چیزهایی که امام در روزهای آخر به من توصیه می ‌کردند، خواندن دعای عهد بود. ایشان می ‌گفتند: صبحها سعی کن این دعا را بخوانی؛ چون در سرنوشت دخالت دارد .

[تصویر: 2511982194923250551957673202671553789199.jpg]

ان شاءالله میخواهیم از امروز عهدی دوباره شروع کنیم و در روز میلاد حضرت عشق به حضورش هدیه کنیم
از دوستان انتظار همراهی داریم

------------------
یا علی و التماس دعا

دست مهربان خدا

بسم الله الرحمن الرحیم



دست مهربان خدا


در آسانی ها خدا را بخوان تا در سختی ها صدایت برایش نا آشنا نباشد

…………………………………………..

خدایا ما اگر بد کنیم، تو را بنده های خوب بسیار است
تو اگر مدارا نکنی ما را خدای دیگر کجاست ؟

…………………………………………..

خدا، آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت می گوید :
)کنارت هستم ای تنها!!!(

…………………………………………..

شادی امروزم رابه خاطر نادانی دیروزم از دست دادم
خداوندا نادانی امروزم را بگیر ، تا شادی های فردایم را از دست ندهم

…………………………………………..

خدایا آرزویم بزرگ و دلم کوچک است تو به بزرگی و جلالی که داری برآورده اش کن

…………………………………………..

زندگی پراست از گره هایی که تو آن را نبسته ای

اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی
تنهای تنها ، نه ، نمی توان
با یاد و کمک خدا ، البته می توان

…………………………………………..

کسی بــاش که عمــری با تــو بـودن ، یک لحظـــه،

و لحظــه ای بی تــو بـودن ،یک عمـــر باشـد

…………………………………………..

خدایا تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم
تو را وفادار دیدم و بی وفایی نمودم ولی هر کجا که رفتم سرشکسته بازگشتم
تو را گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم
اما...
تو مرا چه دیدی که همچنان بخشنده و توبه پذیر و مشتاق بنده ات ماندی؟؟؟

…………………………………………..

آرامش چیست.؟؟؟نگاه به گذشته و شکر خدا.نگاه به آینده و اعتماد به خدا

…………………………………………..

بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... ".
خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ... "

…………………………………………..

یاد خدا آرام بخش دلهاست ...
بیایید با مهربان ترین مهربانان عالم آشتی کنیم ...



منبع:اقتصاد مرند