ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .
ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .

تصاویرخوش رقصی جدید ازگلشیفته+عکس

بسم الله الرحمن الرحیم

نقدجدید از گلشیفته فراهانی:
گلشیفته فراهانی در فیلم مستهجن هالیوودی با نام "درست مثل یک زن" این بار نیز بی‌هویتی خود را به نمایش گذاشت.


ندای انقلاب:  گلشیفته فراهانی فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس سینمای ایران، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی و رقاصه‌گی در فیلم‌های متعددی به نمایش گذاشت، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، پس از قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی، این‌بار نیز در نقش یه رقاصه زن عرب به هویت زنان عرب نیز توهین و بی هویتی خود را به نمایش گذاشته است.


گلشیفته فراهانی در فیلم "درست مثل یک زن" نقش یک زن مهاجر عرب را دارد. وی پس از جدایی از همسرش به دنبال کار مورد علاقه‌اش ” رقص عربی” می رود. فیلمی در ژانر موزیکال و درام به کارگردانی رشید بوچارب و بازی سینا میلر، گلشیفته فراهانی و بهار سومخ، ساخته مشترک فرانسه، امریکا و انگلستان در سال ۲۰۱۲ میلادی است.


[تصویر:  4.jpg]

[تصویر:  6.jpg]


این بازیگر زن سینمای ایران که پس از فتنه ۸۸ با خواندن اشعار القایی جوانان را تشویق به آشوب در کشور می کرد، چنان شخصیت بی هویتی پیدا کرده و به بی‌پولی خورده که به گفته دوستانش گاهی برای امرار معاش خود مجبور بود در ساعت های خلوت، به خیابان های پاریس رفته و با نقاب بر صورت ساز بنوازد تا بتواند هزینه زندگی خود را تامین کند1 (1)1 (1)1 (1)1 (1)1 (1)1 (1)1 (1)1 (1)1 (1)1 (1)1 (1)1 (1)
که پس از روبرو شدن با این شرایط تلاش کرد تا با عریان شدن در برابر دوربین دوباره مورد توجه قرار گرفته و به ذهن ها برگردد. که هم اکنون نقش روسپی ها را در فیلم های دست چندم هالیوودی بازی می کند.


[تصویر:  9.jpg]




بهزاد فراهانی نیز در واکنش به عملکرد دخترش به جای پاسخگو بودن با طفره رفتن از این موضوع گفته بود که من در این کشور زندگی می کنم ومسائل دخترم به من ارتباطی ندارد. نمی دانم چرا هر چه می گویم کسی حرف هایم را متوجه نمی شود.



[تصویر:  14.jpg]
حضور گلشیفته فراهانی در فیلم‌های اینچنینی و ایفای نقش‌ روسپی(فاحشه) و رقاصه در حالی صورت می‌گیرد که هالیود و هنر فیلم سازی ابزاری در دست نظام سلطه و صهیونیسم برای هجمه فرهنگی و بی‌هویت کردن ملت‌ها است.rose
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد