ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .
ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .

رمز شکافی از نرم افزار جاسوسی mozilla fire fox

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام.

با گسترش ابزار رسانه ای همیشه این تهدید به ذهن متبادر می شود که مبادا کسی با استفاده از ابزار خاصی،اطلاعات شخصی افراد را سرقت کرده و از آن برای باج گیری، پرونده سازی و در نهایت قتل استفاده کند.این عمل به چندین وسیله صورت می گیرد مانند.: سو استفاده از نامها و سازمانهای در ظاهر علمی(مانند ارتباط تنگاتنگ ناسا با پنتاگون،سازمان انرژی اتمی با ناتو و ...) ،عملیات شنود و جاسوسی از بیرون و در نهایت استفاده از امکانات و نرم افزارهای رایگان (جاسوسی از درون)

هر ساله شرکت های یاهو و گوگل مبالغ هنگفتی را از سازمان های اطلاعاتی دریافت می کنند تا اطلاعات ایمیل ها، کلماتی که توسط یک فرد جستجو می شود و نام دوستان افراد و ... را به آن سازمانها واگذار کند.

یکی از نرم افزار هایی که برای این کار مناسب است مرورگرهای اینترنتی هستند که در سال های اخیر نام مرورگر موزیلا فایر فاکس(mozilla fire fox) مطرح شده است.

به عنوان پیش مقدمه بپذیرید که سازمانهای جاسوسی غرب در اختیار تندروهایی بنام جریان فراماسونری هستند.در تعریف این جریان همین بس که از جمله افراد اصلی در به راه افتادن جنگ عراق و افغانستان همین فراماسون ها بوده اند.این جریان به صورت روانی کننده ای تابع نمادها و اعدادی خرافی است و در هر کجا که بتواند از آنها استفاده می کند.از جمله اعداد نمادینی که برای این جریان وجود دارد اعداد،666،9 و 11 را می توان نام برد.(مثل حادثه تخریب برج های دوقلو بدست امریکا که در 9/11 اتفاق افتاد). در این زمینه می توانید به مستند arrivals یا تحقیقات دکتر رائفی پور مراجعه نمایید.

صدای عدالت امروز می خواهد به ارتباط نام انتخاب شده برای این نرم افزار و جریان فرماسونری بپردازد.ابتدا از جدولی که دکتر رائفی پور ، پس از تحقیقات بسیار به آن رسیده است، برای تبدیل حروف انگلیسی به اعداد استفاده می کنیم.این جدول در تصویر زیر آمده است.

ماسون ها عدد صفر را استفاده نمی کنند.برای مثال عدد هر سه حرف b,k,t که در جدول زیر هم نوشته شده است 2 می باشد.حرف b  دومین حرف انگلیسی و حرف k یازدهمین و حرف t بیستمین حرف هستند که مجموع ارقام هر کدام از آنها 2 می شود.

دو تا l در کنار هم به یک l تبدیل می شود.بنابراین mozilla به mozila تبدیل می شود.

کلمه fox مستقیما عدد 666 را می سازد .با گذاشتن دو کلمه mozila fire در کنار هم عددی ساخته می شود که بر 11 بخش پذیر است.

چون صفر در اعداد ماسونی وجود ندارد آنرا حذف می کنیم و دوباره عدد ساخته شده بر 11 بخش پذیر است.با داشتن اطلاعات بیشتر می توان عدد آخری را هم کشف رمز نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد