ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .
ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .

لاریجانی: غرب به خاطر سیلی محکمی که خورده از ایران بغض دارد

بسم الله الرحمن الرحیم


لاریجانی: غرب به خاطر سیلی محکمی که خورده از ایران بغض دارد

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، که در یادواره‌ی شهید محمد حسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز در جمع دانش آموزان و خانواده شهدای کرج سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: شهادت شهید فهمیده و سخنان امام در رابطه با آن نشان داد که یک انسان در سنین پایین می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد و همه‌ی ما نیز باید بدانیم که توانمندی‌هایی داریم که می‌تواند تاثیرات بزرگی را در جامعه بگذارد لذا باید توانمندیها، فکر و اعتقاد خود را پرورش دهیم.

وی با اشاره به شرایط دنیا و صحبتهای جاری در غرب گفت: وقتی خوب به همه این موضوعات فکر می‌کنیم درمیابیم که آنها یک بغض و هراسی از حرکت جمهوری اسلامی دارند و بغض آنها نشات گرفته از این موضوع است که جمهوری اسلامی 32 سال در مقابل آنان ایستاده و اجازه نداده است یک طرح جدیدی در منطقه ایجاد کنند و منطقه را در سیطره‌ی خود قرار دهند.

لاریجانی افزود: فشارها و تحریم‌هایی که آنها معتقدند به خاطر مساله هسته‌یی بر ملت ایران وارد می‌کنند به دلایل دیگری است و این یک دروغ بزرگ است که مساله هسته‌یی باعث ایجاد فشارها شده است. واقعیت موضوع این است که آنها به خاطر سیلی محکمی که به صورتشان خورده است از ایران بغض دارند.چرا که حرکت ملت ایران باعث شده است که ملتها در عراق و افغانستان بیدار شوند و دیکتاتورهای منطقه در کشورهای مختلف سقوط کنند.

وی تاکید کرد: در طول سالهای اخیر همواره ما می‌بینیم که غرب جمهوری اسلامی ایران را با صدای کلفت تهدید می‌کند اما به دلیل هراسی که از ایران دارد هیچگاه این تهدیدات را عملی نکرده است و علت این هراس و ترس نیز این است که روحیه‌ی مجاهدت و شهادت در کشور ما موج می‌زند و کشورهای غربی از این روحیه محرومند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه‌ای که روحیه‌ی مجاهدت و روحیه‌ی حماسی ندارد یک جامعه‌ی مرده است هر چند که لباس مطلا و فاخر بر تن داشته باشد. تا وقتی که روحیه جهاد و شهادت و نگاه حماسی در یک جامعه وجود داشته باشد آن جامعه سرافراز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل افسردگی غرب و آمار بالای افسردگی در آن نشات گرفته از نبود معنویت در آن جامعه است و آ‌نان باید بدانند که نمی‌توانند با درمانهای مادی افسردگی را بهبود ببخشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد