ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .
ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .

۲۵۰۰فرقه جدید-نقدی بر فرقه شیطانپرستی

مسلما آنچه به عنوان معنویت اصیل از کتب آسمانی در دسترس ما قرار گرفته است، مبانی خاص و ویژه ای دارد و برای سعادت و کمال انسانی، راه و مسیر مشخصی را تعیین کرده که اگر شخص از آن طریق حرکت کند، به سر منزل مقصود خواهد رسید. آنچه مشخص است دستیابی به کمال الهی، امری است که نیازمند ممارست، ریاضت و تربیت نفس است. هیچ انسانی تنها با ارضای نفسانیات نتوانسته به کمال برسد. فلذا این نوع دینداری و معنویت، به دلیل مقتضیات خاص خویش، برای اغلب افراد سخت و غیر قابل قبول است. خصوصا در دنیای امروز که اصل لذت به عنوان یک ارزش تلقی می شود و امکانات مادی بسیاری برای رساندن انسان به اصل لذت، طراحی و تولید شده اند. به نظر می رسد همان کسانیکه چنین تجارتی را به راه انداخته اند، به دنبال رویارویی با نیاز انسان به معنویت، اقدام به تولید و طراحی معنویت های مدرنی کردند که افراد را توسط آن ها سرگرم ساخته و به طور موقت، بر نیازهای معنوی آنها، سرپوش گذارند.

ه دنبال شناخت این نیاز اجتناب ناپذیر در انسانها، برخی از سازمان های جاسوسی، برای سرگرم ساختن افراد و به نوعی جلوگیری از گرایش آنان به سمت ادیان الهی، اقدام به ساختن فرقه های مختلفی کردند. به این ترتیب طی 25 سال گذشته حدود 2500 فرقه جدید طراحی و ساخته شد

طی 25 سال گذشته به دنبال روی آوردن مردم به سوی‌ معنویات سازمانهای جاسوسی به گروههای انحرافی به منظورجلوگیری ازگرایش مردم به سوی ادیان الهی دست فه فرقه سازی زده اند بطوریکه در این مدت 2500 فرقه جدید ساخته شد.

یکی از این ادیان ساختگی، شیطان‌پرستی است که اشکال گوناگونش شباهت بسیار زیادی با جادوگری (witchcraft) دارد. این فرقه جوانان بسیاری را به سمت خود کشانده و بیش از همه خود را در قالب گروه‌های موسیقی به جوامع معرفی کرده است. این گروه دارای سمبل‌ها و نشانه هایی است که احتمالا همه ما برخی از آنها را مشاهده کرده ایم. از این سمبل‌‌ها به پنتاگرام وارونه، بز بفومت، صلیب شکسته، صلیب معکوس و ضد عدالت می‌توان اشاره‌ کرد.

اما اعتقاد اصلی این فرقه مفهومی پوچ و خطرناک است. یعنی نقطه اوج اعتقادات اینان به پوچ انگاری ختم می شود. به این ترتیب هر آنچه برای سایر ادیان، ممنوع است و نوعی رفتار ناهنجار تلقی می شود، برای معتقدان به این فرقه ضروری به نظر می رسد. فعالیت جنسی بی‌حد و حصر، قتل و جنایت، دزدی، مصرف بی‌پروای بدترین انواع مواد مخدر بخشی از این رفتارهاست.

از طرفی بر اساس شواهد گوناگون شیطان‌پرستان در ارتباط مستقیم با سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد و محافل زرسالار و زورمدار صهیونیسم جهانی هستند و شکل‌گیری و فعالیت آنان در هر کشوری زمینه‌ای از مخاطرات امنیتی را نیز فراهم می‌سازد.

شیطان

آنچه بیشتر بر فعالیت اثر گذار این فرقه کمک می کند، بهره گیری از ابزار جذاب و پرطرفدار موسیقی است که با این وسیله به جذب نیروهای جوان در تمامی کشورها می پردازند.

سپس طی یک فرآیند حساب شده آنها را شستشوی مغزی داده و با القای افکار الحادی و پوچ‌انگارانه، آنها را به ابزاری در دست گروه تبدیل می‌کند. توجه به این نکته ضروری است که تعالیم شیطان‌پرستی بر پایبندی به گروه تاکید داشته و سانترالیزم در این گروه حکم فرماست. بنابراین افرادی مقید و متعصب تربیت می کند و همین مساله به میزان مخاطره آمیز بودن این فرقه، می افزاید.

اما این فرقه مانند بسیاری از نظام های فکری، سردمداران و نمایندگانی دارد که برای افراد معتقد به آن، حالتی از محبوبیت و الگومندی را ایجاد می کنند.

بلک متال، دِد متال، مریلین منسون، کلیسای شیطان، satanic bible، آنتون لاوی و کلماتی از این دست، را می توان نماینده و نشانه ای از این فرقه دانست؛ ممکن است افرادی را دیده باشید که خود را طرفدار این نام‌ها می‌دانند، موسیقی‌های عجیب و غریب منسوب به این اسامی را گوش می‌کنند، گاهی لباس‌های عجیب و غریب می‌پوشند یا با علامت‌های خاصی که بر دیوارهای شهر از بزرگراه‌ها گرفته تا خیابانهای فرعی و کوچه پس کوچه‌های محله‌های مختلف، با خط‌های کج و معوج ترسیم شده است مثل 666، علامت ستاره 5 پر (پنتاگرام)، صلیب شکسته و صلیب وارونه برخورد کرده باشید. از اینها گذشته حتما زیاد شنیده اید که در فلان کشور اروپایی یا امریکا یک عده شیطان‌پرست در یک حرکت جمعی آدمی را تکه‌تکه کرده و خوردند یا به کودک خردسالی تجاوز کردند و سپس او را کشتند. علاوه بر این در جامعه خودمان نیز احتمالا شنیده اید که گروههای شیطان پرستی را در پارتی های شبانه یا در مقر خاصی دستگیر کرده اند. یا از تبلیغات و میزان گرایش جوانان به این فرقه، خبرهایی منتشر می شود که همه اینها حاکی از نفوذ گسترئه و روز افزون این فرقه دارد.

گروهک ها و فرقه های گوناگونی که در دنیای امروز به وجود آمده اند، همگی مربوط به خرده جریان هایی هستند که طی دهه 90 میلادی، به صورت حرکت هایی هدایت شده از جانب قدرتهای غربی و در قالب موسیقی های جذاب، به هدایت و جذب جوانان پرداختند و در کنار این امر اهداف اقتصادی، فرهنگی و امنیتی جایگاه خاص خویش را دارند.

اما دو تعریف برای شیطان پرستی ارائه شده است:

تعریف دوم: این تعریف معمولاً توسط بنیادگرایان مسیحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق این تعریف گروه‌هایی که از دین مسیحیت تبعیت نکرده و یا عیسی علیه‌السلام را با خصوصیاتی که در دین مسیح تعریف شده است، قبول ندارند شیطان‌پرست نامیده می‌شوند. (جامعه‌شناسی شیطان‌پرستی، مریم سعادتی، پایگاه اینترنتی جامعه‌شناسی ایران)

در رابطه با نقطه شروع این تفکر، نظرات مختلفی وجود دارد. عده‌ای دیگر معتقدند که شیطان‌پرستی رهاورد قرون وسطی در غرب است و به نوعی واکنش انسان غربی مستاصل از سخت‌گیری‌های کلیسا به دینداری است.

نگرش دیگری هم وجود دارد مبنی بر اینکه شیطان‌پرستی را برخی عناصر فاسدالاخلاق با اتکا به گرایش‌های توراتی و پروتستانی به صورت مخفیانه در سال‌های آغازین قرن بیستم و با ویژگی‌هایی همچون گناه‌گرایی، قتل، تجاوزات جنسی، هدم اصول اخلاقی، بی‌توجهی به دیدگاه‌های توحیدی و... پایه‌گذاری کردند. اما آنچه در مورد این فرقه حائز اهمیت است، شکل امروزی و مدرن آن است.

تعریف اول: هر گروهی که شیطان را به عنوان خدا قبول داشته باشد و آن را عبادت کند، که معمولاً از آن به عنوان الهه سیاه نیز یاد می‌کنند.

اهداف شیطانپرستان

شیطان پرستان به دنبال این اهداف هستند :
- رواج فرهنگ ضد ارزشی 
- ضدیت با دین 
- جعل تاریخ قیام و شهادت و رسالت پیامبران و نقش شیطان در جامعه بشری 
- ترویج و اشاعه فساد ، فحشا ، بی بندوباری ، اعتیاد به مواد مخدر و داروهای روان گردان و الکل .
- جلوگیری از سازندگی فردی و اجتماعی .
- حساسیت زدایی از فساد و فحشا و هتک حرمت به اسلام .
- پوچگرایی ( نیهیلیسم ).
- افزایش جرایم سازمان یافته و به خطر انداختن امنیت اجتماعی .
- انجام فعالیت های خرابکارانه و جاسوسی در جهت اهداف صهیونیسم و آمریکا 
-رواج بیماریهای روحی روانی و جسمی مانند ایدز و افسردگی و در نهایت کاهش نیروهای جوان و آینده ساز جامعه(شهاب نیوز ، 1387 )
ضرورت تحقیق :
نماد شیطان پرستی از صلیب شکسته و ستاره پنج پر گذشته و دیگر، نماد آن کشتن کورکان و نوشیدن خون آنان ، خوردن ادرار و مدفوع و نوشیدن مشروبات اللکی در جمجمه است . شیطان پرستی یکی از بزرگترین تهاجمات فرهنگی است که نسل جوان و ناآگاه جامعه را هدف قرار داده تا با به ابتذال کشاندن آنها ، این سرمایه بزرگ جامعه را به افرادی پوچ و بی هدف تبدیل نمایند که توانی برای دفاع از فرهنگ و آداب و رسوم دینی و مذهبی خود را نداشته باشند و با انداختن آنان به دام انواع و مواد مخدر و داروهای روان گردان آنها را افرادی سست و بی فایده تبدیل نمایند که به مانند عروسک خیمه شب بازی سر نخ انان را به دست گیرند و با رها نمودن آن نخ ، این افراد را به جسمی بیجان و بی مایه تبدیل می شوند . 

آخر الزمان از دیدگاه انجیل

در حدود 2000 سال پیش، یکی از حواریون از عیسی(ع) پرسشی کرد که: «نشانه‌ی آمدن شما و آخرالزمان چه خواهدبود؟»1 این پرسش، کنجکاوی مردم را از آن زمان تاکنون برانگیخته ‌است. از آن پس مردم در هر نسلی به فکر فرو رفتند. آیا جهان به معنای واقعی کلمه تمام خواهد شد؟ اگر بلی چگونه؟ چرا؟ و در چه زمانی؟ انجیل درباره‌ی این پرسش مهم چه می‌گوید؟ این سؤالات تنها برای افراد مذهبی مطرح نمی‌شود، در دهه‌های اخیر، قشرهای مختلف مردم در مورد امکان پایان‌ یافتن جهان اندیشیده‌اند. سیاستمداران، آموزش‌گران و دانشمندان، انهدام احتمالی جهان بوسیله‌ی عوامل چندی را پیش‌بینی کرده‌اند. این عوامل عبارتند از: جنگ‌های هسته‌ای،رویدادهای زیست‌محیطی، آلودگی‌های سیاره‌ای، افزایش جمعیت، بیماری‌های کشنده و برخورد شدید با یک ستاره‌ی دنباله‌دار یا یک سیارک.

>> انهدام احتمالی توسط یک عامل آسمانی
اگر چه برخی از این احتمالات بعید به نظر می‌رسند اما برخی خطر جدی به شمار می‌روند. با در نظر گرفتن تعداد رو به افزایش چاله‌های عظیم که در سال‌های اخیر کشف شده ‌است، دانشمندان بر این باورند که برخورد شدید زمین با یک سیارک مرگبار، اجتناب‌ناپذیر است.
نتیجه‌ی این برخورد ناگهانی چه خواهدبود؟ «میشو کاکو»، استاد فیزیک‌نظری در «سیتی کالج» نیویورک، می‌گوید: «عبور یک سیارک از فاصله‌ی چند کیلومتری زمین به دلیل تأثیر آن بر روی کره‌ی ‌زمین ویرانی‌های عظیمی را به دنبال می‌آورد. موج لرزش، قسمت اعظمی از ایالات متحده را با خاک یکسان خواهد کرد. اگر این موج با اقیانوس‌ها برخورد کند مدی به وجود می‌آورد که یک کیلومتر ارتفاع خواهد داشت و این کافی است تا بسیاری از شهرهای ساحلی زمین در معرض سیل قرار بگیرند.»
در سال 1908، یک شهاب بر فراز منطقه‌ی دوردستی در سیبری منفجر شد. اگر چه این ستاره نسبتاً کوچک بود ولی حدود 1000 کیلومتر مربع جنگل را با خاک یکسان کرد و 80 میلیون اصله درخت را از ریشه برکند. انرژی‌یی که توسط این شهاب آزاد شد برابر با انرژی آزاد شده توسط یک بمب هیدروژنی عظیم بود. لرزش‌های حاصل از آن حتی در لندن نیز ثبت شد.

>> خطر رو به رشد هسته‌ایبه طور کلی کارشناسان بر این باورند که از میان وسایل قدرتمند برای نابودی بشر، سلاح‌های هسته‌ای بزرگ‌ترین خطر را ایجاد می‌کنند. «آلریچ کورتنر»، متکلم اتریشی، اظهار می‌دارد: «خطر هسته‌ای… موقت و گذرا نیست بلکه یک خطر جهانی بدون برگشت است. امکان پایان یافتن تمام حیات، اکنون واقعیتی از جهان ما است.» برخی از دانشمندان هوشیار از این نیز فراتر رفته و اظهار داشته‌اند که نابودی هسته‌ای امکان‌پذیر است. «کارل ساگان‌»، یکی از مشهورترین دانشمندان جهان، قبل از مرگش در سال 1996 نوشت: «پیشرفت سلاح‌های هسته‌ای و سیستم انتقال آن، دیر یا زود به سوی یک فاجعه‌ی جهانی رهبری خواهد کرد.»
با پایان جنگ سرد، احتمال جنگ هسته‌ای شدید بین کشورها کاهش یافت، اما با افزوده شدن مداوم دولت‌های دیگر به مجموعه‌ی کشورهای صاحب سلاح‌ هسته‌ای، خطر دوباره برگشت. با افزوده شدن کره‌ی شمالی، اعضای باشگاه هسته‌ای به ده عضو رسیده ‌است. بیش از پنجاه هزار سلاح هسته‌ای در جهان وجود دارد که بسیاری از آن‌ها در مناطق بی‌ثبات قرار دارد. هیچ کس جرئت اخراج این اندیشه از ذهن خود را ندارد که گروه‌های تروریستی، درصورت دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای، از آن در جهت رسیدن به اهداف مرگبار خود استفاده خواهند کرد. دانشمندان خوشبین بر این باورند که در سایه‌ی اکتشافات مداوم در علم و فن‌آوری، دولت‌هایی وجود خواهند داشت که برای گسترش تمدن جهانی با هم متحد خواهند شد. اما، دکتر کاکو اذعان دارد که در پشت پرده، احتمال جنگ هسته‌ای، شیوع یک بیماری همه‌گیر یا ویرانی محیط ‌زیست وجود دارد.


رواج شیطان پرستی در ایران

هشدار!‌ همه مراقب باشند
رواج شیطان پرستی در ایران
جام جم آنلاین: یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار داد و خبر داد که اکنون بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند.
ه گزارش برنا، موقعیت جغرافیایی فعالیت این جریان مخرب و ویرانگر اخلاقی برخی ازشهرهای نقاط مرکزی و جنوب غربی ایران است و خشونت، خونخواری و آدم زدایی از ویژگی های آن به شمار می رود به گونه ای  که برخی از جوانان هوادار این جریان‌ها با آسیب رساندن به خود و دیگران درصدد ارتقای جایگاه خویش در گروه هستند. 

بنا بر این گزارش، رفتار خشونت آمیز اعضای گروهای شیطان پرست با حیوانات و برخی از اطرافیان نیز بسیار تاسف‌بار و قابل تامل است.

یک کارشناس ارشد فرهنگی با اشاره به پوشش ها و مدل‌های جدید مد برخی از دختران و پسران از گسترش فعالیت گروه های شیطان پرستی ابراز نگرانی کرد و گفت: این جریان ضد فرهنگی از دهه 70 وارد کشور شد و در سایه غفلت مسئولان به سرعت در قالب شبکه های زیرزمینی در برخی از شهرستان ها و مراکز استان و همچنین  تهران بزرگ ریشه دوانید. 

به نوشته برنا، در تحقیقات مستندی که به تازگی در اختیار مسئولان ارشد کشور قرار گرفته است، لباس های گشاد، لباس های رنگی جلف، انگشتر‌های خاص تیغ دار، دستبندهای متنوع و عجیب، گردنبندهای اسکلتی با موهای بلند یا سر طاس به عنوان نشانه‌های ویژه گروه‌های همسو با شیطان پرستی بیان شده است. 

در این گزارش تاکید شده است که علاوه بر ماهواره ها و سایت‌های اینترنتی، انتشار کتب متعدد برای ترویج این جریان در داخل کشور عامل رواج این فرقه ها شده است.

برنا خاطرنشان ساخت: جریان شیطان پرستی در غرب با ابزار موسیقی اعلام موجودیت کرد و روابط نامشروع، موسیقی متال، رفتارهای ساحرانه و اعمال و مناسک خاص ماورایی و جادوگری از ویژگی های این جریان است. 

یک عضو گروه تحقیقی که علاوه بر گزارش، فیلم مستندی از فعالیتها و رفتارهای شیطان پرستان در ایران تهیه کرده است،‌ در گفت وگو با برنا،  حتی از نفوذ علائم گروههای شیطان پرستی در رسانه های گروهی کشور سخن گفت و از این وضعیت، ابراز تاسف کرد.

وی که نامش فاش نشده است، گفت: متاسفانه برخی از آهنگ های آگهی بازرگانی، و  تیتراژ برخی فیلمها و سریال ها، در کنار صحنه آرایی برخی برنامه ها، برگرفته از آئین‌ها و ملودی‌های گروههای شیطان پرستی است.