ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .
ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .

اقدام شرم آور یهودیان بر علیه مسلمانان

تقریبا 300 سال پیش دولت انگلیس دو غده درمیان مسلمانان بوجود آوردند که تا همین الان هم این دو غده وجود دارد هدف انگلیس از این کار این بود که اتحاد مسلمانان را از بین ببرند و نیز مسلمین را  تا ابد سرافکنده سازند .

جالب اینجاست که رهبران هر دو غده بی سواد بودند و برای همین هم احکام فوق العاده مزخرفی دارند مانند: 

زنان نباید کنار دیوار بخوابند چرا که عربی کلمه "دیوار" می شود "جدار" و چون کلمه "جدار "مذکر پس برای زن حرام است کنار دیوار بخوابد .

می شود گفت :خیلی خیلی افراطی هستند . این دو غده که به نام بهائیت میان شیعیان و یکی هم به اسم وهابیت در بین اهل سنت که لکه ننگی برای شیعیان و اهل سنت به شمار می رود. 

 یه دوست: ریشه این دو فرقه از انگلستان هست و الان تقویت کننده آنها در رژیم صهیونیستی دفتر و سازمان اداری اونها وجود داره .

تا ریشه جهل  در بین مسلمین هست این ها هم هستند اگر خدا مدد بدهد یک نظریه را من دارم می نویسیم در خصوص شیعه و سنی و معایب انها . در خصوص عیب شیعه نوشتم اگر  دوست داشتید بخونید.
نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره 22 اسفند 1389 ساعت 14:22 http://sara-stareh.blogfa.com/

سلام من کوچکترم تا بخواهم نظر بدهم . اما ریشه این دو فرقه از انگلستان هست و الان تقویت کننده آنها در رژیم صهیونیستی دفتر و سازمان اداری اونها وجود داره .
تا ریشه جهل در بین مسلمین هست این ها هم هستند اگر خدا مدد بدهد یک نظریه را من دارم می نویسیم در خصوص شیعه و سنی و معایب انها . در خصوص عیب شیعه نوشتم اگر دوست داشتید بخونید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد